Nabíječka Google 30W USB-C Snow
Kód: 572Detailní popis produktu
Nabíječka do sítě Google 30W USB-C v elegantní bílé barvě, kterou by měl mít každý milovník moderních technologií. Nabíječka dodává vašim zařízením USB-C až o 66 % více energie než její předchůdce, což znamená, že budete mít své zařízení nabité rychleji než kdykoli předtím. Nabíjí nejen všechna zařízení Google, ale také jakákoli zařízení třetích stran s USB-C portem.
Nabíječka je navržena s ohledem na maximální spolehlivost a výkon. S širokým vstupním rozsahem 100-240V a maximálním výkonem 30W, zajišťuje rychlé a efektivní nabíjení všech vašich zařízení. Její kompaktní rozměry 59,9 × 48,46 × 26,5 mm a hmotnost pouhých 92 g zajišťují snadnou přenositelnost. Vyrobena z 50 % recyklovaných materiálů, tato nabíječka nejen že podporuje vaše technologické potřeby, ale také přispívá k ochraně životního prostředí.
Klíčové vlastnosti:
- Adaptér s funkcemi rychlého nabíjení Power Delivery
- Ideální pro všechna zařízení s USB-C portem
- Nabíjení s výkonem až 30 W
- Kompaktní velikost vhodná i na cesty
Doplňkové parametry
Kategorie: | |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Výkon: | 30 W |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Google LLC [gu:gl]IPA je americká společnost sídlící v Mountain View v Silicon Valley jižně od San Francisca v Kalifornii; její areál je přezdíván Googleplex. Je vlastněna holdingovou společností Alphabet Inc. Od podzimu 2006 je Google oficiálně zastoupen pobočkou v Česku, sídlící v Praze. Společnost je známá především díky svému internetovému vyhledávači, jehož popularita je taková, že se dnes již používá i sloveso googlovat či googlit ve smyslu hledat na internetu. V roce 2006 se toto sloveso objevilo v Oxford English Dictionary. Z hlediska českého jazyka se Google skloňuje dle vzoru hrad (Google, bez Googlu…).
V roce 2006 se podle pravidelného průzkumu Brandz Top 100 agentury Millward Brown ve spolupráci s ekonomickým deníkem Financial Times stal Google nejcennější značkou světa s hodnotou 66,434 miliardy dolarů, což znamená meziroční růst o 77 procent.
Název Google vychází ze slova „googol“, označujícího číslo složené z jedničky a sta nul (10100), které bylo poprvé použito v roce 1938 devítiletým Miltonem Sirrotou, synovcem amerického matematika Edwarda Kasnera.